Ce mai facem pe la PARTY PICS

Blog ... si alte noutati

Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

29

Sep

Da' totusi... ce-i aia Party Pics?
 

Deoarece suntem oarecum o noutate in domeniu si multa lume se intreaba ce mai e si chestia asta (cabina foto)... o sa facem aici o scurta trecere in revista a CUM decurge un eveniment "a la PARTY PICS"... adica modul in care cabina foto PARTY PICS iti transforma evenimentul, aducand distractie si foto-amintiri haioase:

  1. Dupa ce am stabilit toate detaliile si ai ales ofertele care ti se potrivesc... noi pregatim totul pentru evenimentul cel mare (configurari pentru conectare si trimitere automata poze, sablonul pentru poze, eventual accesoriile personalizate, fundalul pentru ecranul verde si albumul foto personalizat etc.).
  2. In ZIUA CEA MARE, cu aproximativ o ora inainte de incepere, sosim si noi... sa ne instalam (dureaza cam 30-35 de minute montarea cabinei si mai avem nevoie de timp pentru eventualele configurari - conexiune internet, ecran verde, pregatirea accesoriilor etc.)
  3. ... 2 1 START! 
  4. Operatorul cabinei realizeaza cateva poze cu el insusi, pentru a "incalzi" putin atmosfera, pentru a atrage atentia, a distra invitatii si pentru a le trezi interesul (s-ar putea sa nu fie cazul... depinde de invitati :) ).
  5. Invitatii (la inceput cei familiarizati cu cabina foto, cei mai curiosi din fire sau cei care vor pur si simplu sa se distreze) vin la cabina. 
  6. Isi aleg accesoriile haoiase (peruci, ochelari, masti, coronite etc.) si se echipeaza pentru prima poza (distractie maxima, fiecare se amuza de accesoriile celuilalt)
  7. "Pornim" cabina printr-o simpla apasare pe ecranul tactil. Invitatii au 5 secunde (acest interval este configurabil) sa se aseze in ipostaze cat mai haioase si "Zambiti!" ... avem prima poza.
  8. Urmeaza 10 secunde de pauza (acest interval este configurabil), timp in care invitatii isi schimba accesoriile si se pregatesc pentru a doua poza. Distractie si mai mare in incercarea de a deveni cat mai haios intr-un timp cat mai scurt si "Zambiti!" ... avem o noua poza!
  9. Pasul 8 se repeta de 2, 3, 4 sau 5 ori (de fapt... de cate ori doresti, in functie de sablonul ales), realizandu-se un numar corespunzator de poze.
  10. Dupa ce invitatii s-au pozat, apare pe ecran imaginea finala care va fi imprimata (sablonul "populat" cu pozele realizate) precum si eventualele optiuni disponibile invitatilor (unde e cazul - pentru album foto personalizat, trimitere prin email, postare pe FB etc. - operatorul va oferi asistenta necesara pentru aceste optiuni).
  11. Se imprima poza (sablonul "populat" cu pozele realizate).
  12. Operatorul preda foto-amintirea invitatilor... pentru a pastra vie distractia si momentele haioase de care au avut parte la petrecerea ta.

 

 

De asemenea, pentru a avea o imagine mai clara a serviciilor noastre punem in continuare pe "tapet" o prezentare mai detaliata a tuturor "pachetelor" pe care le oferim:

 

a)      Cabina foto

Acesta ar putea fi numit "Pachetul de baza" (e obligatoriu, lipsa lui presupune lipsa cabinei :) ), care contine:

  • cabina foto
  • un operator
  • accesorii standard (la cerere putem realiza si accesorii personalizate)
  • un sablon personalizat pentru imprimarea pozelor (modelul pe care vor fi imprimate ipostazele haioase in care se vor fotografia invitatii - la cerere putem realiza si design-uri speciale... pentru evenimente speciale). Vedeti aici o selectie de la diferite evenimente la care am fost.
  • numar nelimitat de poze (cate un print din fiecare "sesiune" - adica, în acest pachet, nu oferim numar nelimitat de printari in dublu sau mai multe exemplare - vezi ofertele de mai jos, pentru dubluri in numar nelimitat) - toate ipostazele haioase in care se pot poza invitatii... le imprimam pe toate, PE LOC... ca doar trebuie sa fie distractie si foto-amintiri haioase
  • accesul online pe site-ul nostru la pozele imprimate pe parcursul evenimentului (accesul este securizat pe baza de parola unica pentru un eveniment, stabilita de tine)

Cabina foto se poate inchiria pentru diferite intervale de timp (8 ore - 300 Euro, 6 ore - 260 Euro, 4 ore - 200 Euro). Noi recomandam numarul de ore in functie de numarul de invitati (ca si limite inferioare pe care le recomandam ar fi: pana la 100-120 de invitati e
acceptabil cel de 4 ore, pana la 180-200 de invitati e acceptabil cel de 6 ore, iar peste 200 de invitati recomandam 8 ore).

De asemenea tariful mai poate suferi modificari in functie de numarul de invitati, in cazul unor petreceri foarte mari, respectiv foarte mici. Informativ, tariful minim este de aproximativ 180 RON/ora (pentru petreceri foarte mici - pana in 30 de persoane), iar perioada minima este de 3 ore.

 

Este ideal pentru orice tip de eveniment, de la zi de nastere, botez, nunta pana la petrecere corporate sau branding.

 

 

b)     Album foto personalizat

album foto 

 

In acest pachet este inclus un album foto (hartie cartonata, pozele sunt lipite in el) care va fi completat cu pozele invitatilor, chiar pe parcursul desfasurarii evenimentului (pozele vor fi imprimate in dublu exemplar), alaturi de cateva ganduri si urari din partea celor fotografiati. Albumul iti va fi livrat la sfarsitul evenimentului.
Este pachetul ideal pentru nunta (si nu numai). Ofera-ti o amintire de neuitat... te vei putea delecta cu pozele haioase si vei aprecia gandurile si urarile primite din partea invitatilor tai. 
Pentru a vedea o selectie de poze cu albume realizate la diferite evenimente va invit sa aruncati o privire aici.

Album foto 2 

 

 

c)      Publicare automata pe canale social-media

Prin acest pachet se ofera posibilitatea postarii automate a pozelor pe canale social media*, la alegere. Postarea se face folosind serviciile de partajare fisiere oferite de Dropbox si cele de postare configurabila oferite de IFTTT. Oferim consultanta in vederea crearii conturilor pe aceste site-uri (unde e cazul), iar configurarea intregului proces de postare automata se va face in comun (e nevoie de noi, pentru a configura partea de trimitere a pozelor, precum si de tine, pentru accesul la retelele de socializare pe care doresti sa fie postate pozele in mod automat).

Pachetul ideal pentru oricine este "social media fan". Daca doresti ca petrecerea ta sa fie pe val si ca culeaga like-uri si comment-uri chiar in timp ce se desfasoara... acesta e pachetul pentru tine.  

*In masura in care canalul respectiv permite postare automata

 

d)     Dubluri in numar nelimitat

Acest pachet vi se adreseaza daca doriti sa oferiti invitatilor posibilitatea ca fiecare din cei care se pozeaza sa beneficieze de cate o poza printata. Este pachetul pentru "gasca", deoarece, in loc sa printam un singur exemplar din poza, vom printa cate un exemplar pentru fiecare.

 

e)     Magnetizare poze

Daca doresti ca invitatii sa primeasca poze magnetice, acesta este pachetul pe care trebuie sa il alegi. Vom lipi pe spatele pozelor 2 fasii magnetice (de 1 cm latime, pe laterale stanga si dreapta a pozei) astfel incat poza sa se poata expune pe frigider, cuptor cu microunde etc.

 

f)      Ecran verde

ecran verde
                                    
Ecran verde strip

Aceasta optiune presupune asezarea in spatele invitatilor a unui paravan de culoare verde, care ofera posibilitatea de a modifica fundalul pozei si a-l schimba cu unul personalizat (oferim si servicii de design in vederea realizarii de fundaluri special concepute pentru un eveniment). Astfel invitaţii pot aparea pe un fundal haios sau brand-uit in locul unui perete anost. 
Pachetul ideal pentru branding sau promovare de produse, deoarece iti ofera posibilitatea modificarii fundalului si a inlocuirii acestuia cu unul "brand-uit". De asemenea poate fi folosit si in cazul in care pur si simplu doresti sa para ca invitatii tai s-au pozat in Paris sau pe o plaja superba.


PARTY PICS PE NET!

Urmareste-ne pentru a fi la curent cu noutatile

 

Catalog Firme